coretan sekilas kata

Assalammualaikum..blog ini baru saje aku tubuhkan pada bulan april 2011..blog aku yg lame² smua nye da hilang..aku search punyer search pon x jmpe²..aku geram giler..aku hrp, ini adelah blog aku yg trakhir yg aku buat yg x kan hilang dan tros kekal dgn blog ini..kpd sesiape yg mahu jd followed nie sgt² la dialu²kan..sepuluh jari ku tadahkan menjempot korg smua mngikuti perkembangan semasa yg telah aku karangi nie..diharapkan skali lg,kalo ade sbrg komen @ maklom balas dari korg smua mengenai blogger aku nie..dpt lah tegor menegor utk aku mmperbaiki mnjdkn blogger nie lebih baik dr sblom² nye..blog yg aku reka kan ini hnye lah tujuan utk brkongsi dgn korg² smua ape yg trlintas dlm kple otak aku nie..mne lah tau,ade yg blh ku jd kn pengajaran & sempadan..aku akui lebih suke brkongsikn pngalaman tentang kehidupan kite slme nie..krne aku sdg mncari hala tuju kehidupan yg sebenar..x lupe juge aku akn brkongsi ape saje cerite tntg kehidupan ini..so go too singora².blogger...see yaaaaa.....

Ahad, 22 Mei 2011

Kehidupan dan Masalah

hihihihihihi...agk lame jugak lah aku x mengemaskinikan blog kesygn aku nie..trlalu sebok dgn rutin harian..shingga trlupe utk melakukan ssuatu yg baru di dalam blog aku nie..mase aku tgh mmbzkn diri aku nie..byk sgt la,aku menemui kehidupan yang smkin brbeza..utk kali ini,aku x tau nak taip ape kt blog nie..maklomlah,tgh xde idea..tp,still nk mengemaskini blog nie..ape yg blh aku taip,aku bedal jerk lah heh..smnjk 2 menjak 3 menjak nie..perasaan aku sering kacau bilau..x tahu lah..ape pasal..mybe,tgh kusut kot..stiap org msti akn mlalui saat² yg mcm nie kn..kdg kala,blh dikatakan stiap ari masalah ini,sntiase meliputi diri kite nie kan..shingga kite nk merasakan ketenangan utk seketika pon payah..ade saje masalah yg timbol..tp,slg kite nie manusia yg normal mmg x kan dpt lari drpd masalah yang timbol dlm hidop kite..krne masalah itu juga kdg kala mnjdkn kite lebih brsmgt utk menjalani kehidupan kite..so,jgn lah membenci masalah..krne tnpe masalah hidop kite x bermakne..kalo korg smua x prcye..try lah..tgk cm mne..msti org disekeliling akn brkata anda giler..mne mngkn org normal mcm kite nie smua,xde masalah kan..x kire masalah tue kecik ke beso ke..ia nye tetap akan hadir dalam hidop kite..cume,bile ia hadir..jgn lah membenci mahu pon memaki hamun masalah itu.. hadapi lah ia dengan tenang dan cube lah selesaikan nye dengan berperingkat²..moga dgn cara itu,ia nye akn dpt diatasi..okayyyy...be strong..be cool..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan